Τα MyFlex – Flex Stores κατέκτησαν το χρυσό στην κατηγορία Fitness Franchise στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2022
Για τις καλές πρακτικές στο franchising στον κλάδο του wellness και στην επιχειρηματική κοινότητα, το MyFlex – Flex Stores τιμήθηκε με το βραβείο GOLD WINNER FITNESS FRANCHISE, στα The Franchise Success Awards 2022.
Στη σύντομη αλλά δυναμική πορεία τους, τα MyFlex – Flex Stores, έχουν αναπτύξει καινοτόμες πρακτικές και λειτουργίες αναδιατάσσοντας τα μέχρι τώρα δεδομένα στον χώρο της ευεξίας και της ομορφιάς, στην ελληνική αγορά. Οι πρακτικές αυτές αφορούν:
- Ένα υβριδικό μοντέλο που αξιοποιεί φυσικό κατάστημα, συνδυασμό ποιοτικών υπηρεσιών και τεχνολογιών αιχμής σε μια μοναδική επιχειρηματική πρόταση που επανακαθορίζει συνολικά την αγορά ομορφιάς και ευεξίας.
- Ένα ολοκληρωμένο concept που συνδυάζει εξαιρετικά την παροχή υπηρεσιών και την πώληση προϊόντων.
- Οργάνωση σε κάθε λεπτομέρεια τόσο στην παροχή υπηρεσιών όσο και σε διαδικασίες πώλησης καθώς και την ποικιλία και την ποιότητα των προϊόντων.
- Υποδομές που ενισχύουν και υποστηρίζουν τον franchisee σε όλες τις φάσεις.
- Υψηλή αναγνωρισιμότητα, δίνοντας διασφαλισμένο μερίδιο αγοράς στον franchisee από την πρώτη μέρα λειτουργίας.
Σε συνέντευξη του στο ΤΗΕ FRANCISE SUCCESS AWARDS, o Δημήτρης Οικονομάκης, Διευθύνοντας Σύμβουλος του MYFLEX DIET, τόνισε: «Ο βασικότερος λόγος που το MyFlex Diet αποτελεί μοναδική ευκαιρία franchise σχετίζεται με το γεγονός πως “κοιτάζοντας” την αγορά, δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο, αποτελούμενο από το πολυλειτουργικό μοντέλο του MyFlex. Το τελευταίο είναι συνδεδεμένο με το Flexstores, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στο κοινό που μας εμπιστεύεται, να τους παράσχουμε από διατροφικές συμβουλές έως και εγκεκριμένα τρόφιμα και συμπληρώματα διατροφής, από το καταρτισμένο πάντα προσωπικό μας, το οποίο είναι δίπλα του 365 ημέρες τον χρόνο».
Τo δίκτυο franchise MyFlex – Flex Stores, αναβάθμισε συνολικά την προσφορά αξίας προς τον καταναλωτή στον κλάδο, δημιουργώντας βέλτιστες πρακτικές στον χώρο του fitness, εξελίσσοντας ταυτόχρονα το επίπεδο υπηρεσιών και κατ’ επέκταση την αγοραστική εμπειρία.