Ο Γρηγόρης ξεχώρισε στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2022 με το βραβείο GOLD WINNER EXCELLENCE IN MARKETING

Το βραβείο GOLD WINNER Excellence in Marketing 2022 των THE Franchise Success Awards απονέμεται στο δίκτυο Γρηγόρης, αναγνωρίζοντας τη συμβολή του στο franchising, καθώς και στην ελληνική οικονομία συνολικά.

GRIGORIS

Σε μία περίοδο συνεχώς επιταχυνόμενων αλλαγών και ανακατατάξεων αλλά και ενίσχυσης της έντασης των προκλήσεων για την κερδοφορία των franchisees και των δικτύων, το σύστημα franchise Γρηγόρης ηγήθηκε μιας πολύπλευρης, εξωστρεφούς, καινοτόμου και ιδιαίτερα αποτελεσματικής στρατηγικής marketing, η οποία χαρακτηρίζεται από:

  • Την ηγεσία για την ανάπτυξη προγραμμάτων και δράσεων σε ευθυγράμμιση με τις νέες τάσεις και αλλαγές σε επίπεδο καταναλωτικής συμπεριφοράς.
  • Τη συνεχή εξέλιξη σε επίπεδο προϊοντικού μείγματος, την επιτυχημένη διείσδυση σε νέες κατηγορίες και νέα κοινά.
  • Την ανάπτυξη εργαλείων για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη στα καταστήματα του δικτύου.
  • Την εξωστρέφεια, δυναμισμό και συνέπεια για την αποτελεσματική υλοποίηση δράσεων προβολής μέσω πολλαπλών καναλιών (φυσικό κατάστημα, διαδίκτυο, κ.λπ.).
  • Την ανάπτυξη εργαλείων για τη βελτίωση της κερδοφορίας των franchisees.

Αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής αποτελεί η ισχυροποίηση του brand και ιδιαίτερα η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, η επιχειρηματική ανέλιξη και προσωπική ευημερία των franchisees.

gregorys

Ο Γρηγόρης δραστηριοποιείται 30 χρόνια στον τομέα του franchise και γνωρίζει πολύ καλά τους παράγοντες που διαμορφώνουν μία πετυχημένη επιχειρηματική πρόταση. Πρώτα από όλα, γνωρίζει ότι η εμπειρία και τεχνογνωσία του franchisor είναι καθοριστικής σημασίας. Γιατί, όταν το franchise έχει γίνει κομμάτι του DNA σου, τότε είσαι σε θέση να εξασφαλίσεις μία κερδοφόρα επιχείρηση για τους συνεργάτες σου. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το γεγονός ότι ο Γρηγόρης είναι αναμφισβήτητα το δίκτυο με τη μεγαλύτερη διάρκεια συνεργατών, όχι μόνο στον κλάδο της εστίασης, αλλά σε ολόκληρη την αγορά που αναπτύσσεται με αυτή τη μέθοδο. Η μακροχρόνια συνεργασία είναι το πιο δύσκολο σημείο στη δικαιόχρηση και στο Γρηγόρη υπάρχουν συνεργάτες για πάνω από 20 χρόνια, όπως και συνεργάτες που διαθέτουν πάνω από 10 καταστήματα.

Γρηγόρης

Ο λόγος για τον οποίο ο Γρηγόρης αποτελεί μία μοναδική επιχειρηματική ευκαιρία είναι ότι, όλα αυτά τα χρόνια, έχει εντοπίσει τις βέλτιστες λύσεις και πρακτικές που καθιστούν ιδιαίτερα ανταγωνιστική την επιχειρηματική του πρόταση:

  • Η δύναμη του brand είναι τόσο μεγάλη, που προσελκύει το καταναλωτικό κοινό στο κατάστημα από την πρώτη μέρα λειτουργίας. Αυτό το έχει πετύχει με την ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών και με μεγάλες επενδύσεις στο marketing.
  • Διευρυμένη προϊοντική γκάμα, που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις. Αυτό σημαίνει ότι τα καταστήματα Γρηγόρης προσφέρουν ποικίλες επιλογές που καλύπτουν ακόμα και τους καταναλωτές που ακολουθούν εξειδικευμένη διατροφή, όπως wellbeing, vegan, protein, lacto-free, κλπ, για όλες τις ώρες της ημέρας και όλες τις περιστάσεις. Αυτό εξασφαλίζει ένα all day traffic στο κατάστημα και συνεπώς ένα αυξημένο τζίρο.
  • Εξαιρετική γνώση του real estate και τεχνογνωσία για την επιλογή του σωστού σημείου ενός νέου καταστήματος
  • Έμπειρη ομάδα που βρίσκεται δίπλα σε όλους τους συνεργάτες, από την πρώτη στιγμή και σε όλη τη διάρκεια της συνεργασίας. Από την επιλογή του σημείου, τη διαμόρφωση του χώρου, την επιλογή και την εκπαίδευση του προσωπικού και την καθημερινή λειτουργία του καταστήματος.
  • Σχεδιασμός & υλοποίηση μίας πρωτοποριακής μεθόδου εκπαίδευσης e-learning, μέσω της οποίας ο Γρηγόρης εκπαιδεύει το προσωπικό των καταστημάτων real time, κάθε φορά που λανσάρει ένα νέο προϊόν. Ταυτόχρονα ο Γρηγόρης εκπαιδεύει όλο το προσωπικό των καταστημάτων αρχικά στο εκπαιδευτικό του κέντρο και στη συνέχεια με on the job training σε άλλα εκπαιδευτικά καταστήματα Γρηγόρης. Με αυτό τον τρόπο ο franchisee του Γρηγόρη ξεκινάει να λειτουργεί το κατάστημά του με ένα πλήρως εκπαιδευμένο και λειτουργικό προσωπικό
  • Ειδική και διά βίου εκπαίδευση του προσωπικού, έτσι ώστε να εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο τους πελάτες και να μεταδίδει καθημερινά το όραμα του Γρηγόρη. Ο ανθρώπινος παράγοντας έχει τεράστια σημασία στην καφεστίαση και ο Γρηγόρης επενδύει συνεχώς στην αμφίδρομη επικοινωνία και στο χτίσιμο δυνατών σχέσεων με τους συνεργάτες και το προσωπικό.

 Όλα τα παραπάνω εξασφαλίζουν στους συνεργάτες franchisee του Γρηγόρη τη γρήγορη απόσβεση της επένδυσής τους, την κατοχύρωση της κερδοφορίας και τη μακροβιότητα της επιχείρησής τους!