Coral A.E.: «Η πρωτιά είναι για εμάς στόχος σταθερός και αδιαπραγμάτευτος»

Tο δίκτυο CORAL A.E. / SHELL κατέκτησε χρυσό βραβείο στην κατηγορία SERVICE RETAIL STORES FRANCHISE, στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2022, καθώς αξιοποίησε τις ισχυρές υποδομές του ομίλου σε συνδυασμό με το ισχυρό brand της Shell, προσφέροντας τη δυνατότητα στους franchisees να αναπτύξουν τα ταλέντα τους, σε ένα ασφαλές και υγιές επιχειρηματικό περιβάλλον. Επίσης, δημιούργησε ένα αναγνωρίσιμο service etiquette, το οποίο ενισχύει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που έχει από μόνο του το brand. Tο δίκτυο CORAL A.E. / SHELL διατηρεί ένα συνεχές και συνεπές πλάνο επικοινωνίας, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον franchisee να εξασφαλίσει τη μέγιστη δυνατή προσέλκυση, αλλά και διατήρηση του κοινού.

«Με εμάς δεν υπάρχει κάτι που δε μπορεί να γίνει, εφόσον σχεδιαστεί», δηλώνει ο Γεώργιος Ν. Χατζόπουλος, Γενικός Διευθυντής της CORAL A.E. – Shell.

GOLD WINNER SERVICE RETAIL STORES FRANCHISE 2022 - SHELL

Το δίκτυο CORAL A.E. / SHELL, χαρακτηρίζεται από ένα ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης. Ποια είναι τα στοιχεία εκείνα που διατηρούν στο ακέραιο την ποιότητα ενός δικτύου;

H Coral σήμερα απαριθμεί 795 πρατήρια πανελλαδικά και συνεχίζει να αναπτύσσεται επενδύοντας σε σημεία στρατηγικής επιλογής.

Στην εταιρεία μας οι άνθρωποι κάνουν τη μεγάλη διαφορά. Γιατί η εκπαίδευση και η επάρκειά τους είναι βασικό συστατικό της κουλτούρας μας.

Ταυτόχρονα, η Εταιρεία μετασχηματίζεται και προσαρμόζεται στις τάσεις της αγοράς που αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς, με στόχο να καλύψει τις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις των καταναλωτών, και να προσφέρει προοπτικές ανάπτυξης μέσω μίας ολοκληρωμένης πρότασης προσφοράς και συνεργασίας.

Να σημειώσουμε, επίσης, ότι η καθημερινή λειτουργία της Coral A.E., είτε απευθείας είτε μέσω των συνεργατών της, χαρακτηρίζεται από την απαρέγκλιτη τήρηση των Γενικών Επιχειρησιακών Αρχών και του Κώδικα Δεοντολογίας. Η βιώσιμη ανάπτυξη, η προστασία της υγείας εργαζομένων και πελατών, η ασφάλεια και η φροντίδα για το περιβάλλον, η συμμόρφωση με την ισχύουσα νομοθεσία, η ανάπτυξη και υλοποίηση ενός διαρκούς προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που απαντά πειστικά στα σύγχρονα αιτήματα και τις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας, συναπαρτίζουν το πλαίσιο εταιρικής ηθικής για την Εταιρεία μας.

Κατά τη γνώμη σας, ποια κρίσιμα στοιχεία επηρεάζουν την ελκυστικότητα τόσο του concept, όσο και της πρότασης franchise, σε ένα περιβάλλον προκλήσεων όπως το σημερινό;

Η στρατηγική της Coral A.E. συμπυκνώνεται στο αίτημα της διαρκούς αναβάθμισης των υπηρεσιών και των προϊόντων της. Οτιδήποτε λιγότερο από το απολύτως κορυφαίο, δεν είναι αρκετά καλό για την Coral Α.Ε., δεδομένου του μοναδικού συνδυασμού της Motor Oil με τη Shell.

Δύο εταιρείες με τεχνογνωσία, τεχνική υποδομή και τεράστια εμπειρία στον κλάδο των πετρελαιοειδών, διαμορφώνουν ένα πλαίσιο αξιοπιστίας και αρτιότητας, που θα ονομάζαμε μοναδικό.

Η Coral A.E., ως διαχειρίστρια εταιρεία των σημάτων της Shell στη χώρα μας, διαμορφώνει πολύ υψηλά στάνταρ για τις ποιοτικές προδιαγραφές, προκειμένου να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των συνεργατών της,  του κοινού, σε νέες απαιτητικές συνθήκες. Ετσι, διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό σε όλα τα επίπεδα. Αυτός, άλλωστε, είναι ο ρόλος και το όραμα και η πρακτική του πραγματικού ηγέτη, του κορυφαίου στην αγορά, μιας εταιρείας πετρελαιοειδών ακριβώς όπως η Coral A.E. στην Ελλάδα και εκτός συνόρων.

Ταυτόχρονα, διαμορφώνοντας το μέλλον, η Εταιρεία μας είναι πρωτοπόρος στις νέες προκλήσεις ανοίγοντας το δρόμο και για το πρατήριο του μέλλοντος. Η Coral A.E. αναπτύσσει την προσφορά προϊόντων πέρα από τα καύσιμα. Τα πρατήρια της Shell εξελίσσονται σε πολυδιάστατα κέντρα εξυπηρέτησης, προσφέροντας καφέ, σνακ, καθώς και τη δυνατότητα αγορών νοικοκυριού μέσω των ενσωματωμένων μίνι-μάρκετ. Φυσικά, στα καταστήματα της Shell ο πελάτης βρίσκει πλούσια ποικιλία αξεσουάρ αυτοκινήτου, λιπαντικών, ενώ παρέχει στον ίδιο χώρο υπηρεσίες όπως το πλυντήριο οχημάτων. Επιπλέον, η Coral A.E. συνεχίζει να αναπτύσσει στα πρατήρια ένα εκτεταμένο δίκτυο ηλεκτρικών φορτιστών σε συνεργασία με την nrg, συμμετέχοντας στην ευρύτερη στρατηγική ηλεκτροκίνησης του Ομίλου Motor Oil.

Από όλα τα παραπάνω γίνεται αντιληπτό ότι το δικό μας δίκτυο είναι μοχλός ανάπτυξης και εξασφάλισης των συνεργατών μας.

GOLD WINNER SERVICE RETAIL STORES FRANCHISE 2022 - SHELL

Ποια είναι τα κριτήρια εκείνα, που πρέπει να πληροί ένας νέος συνεργάτης σας;

Το σημαντικότερο και υψηλότερο κριτήριο είναι το κοινό πάθος μεταξύ της εταιρείας και του επιχειρηματία franchisee για την εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη στη διαμόρφωση μίας μοναδικής εμπειρίας, στη μετακίνηση και στο ταξίδι του καταναλωτή.

Ο συνδυασμός του ισχυρού brand, της τεχνογνωσίας και της καθοδήγησης από την εταιρεία μας με τις ικανότητες και θέληση του κάθε franchisee για συνεχή βελτίωση της απόδοσης της επιχείρησης του, μέσα από τη διαχείριση της δικής του ομάδας, οδηγεί σε εξαιρετικά αποτελέσματα.

Εμείς παρέχουμε όλα τα εχέγγυα, εκπαίδευσης, ετοιμότητας, ποιότητας, υποστήριξης και ελέγχου που διασφαλίζουν την αξιοπιστία της επιχείρησης των συνεργατών μας, αλλά ταυτόχρονα και την διαρκή δυνατότητα ανάπτυξης.

Απαιτείται διαφορετική υποστήριξη στους franchisees του σήμερα; Ποιες διαφορές εντοπίζετε σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια;

Η υποστήριξη είναι πάγια και σταθερή αξία ως δική μας ποιότητα. Βεβαίως, ο κόσμος προχωρά, οι καταναλωτές έχουν περισσότερα κανάλια ενημέρωσης και αξιολόγησης, και αυτό προφανώς αντικατοπτρίζεται στις ποιότητες που οφείλουν να φέρουν και να υπηρετούν οι συνεργάτες μας.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η εγρήγορση απέναντι στις κρίσεις και τις παροχές νέων και σύγχρονων υπηρεσιών, προφανώς προσαρμόζουν τις δικές μας προτεραιότητες και απαιτήσεις.

Είμαστε μια εταιρεία με μεγάλη ιστορία και τεράστιες δυνατότητες. Με εμάς δεν υπάρχει κάτι που δε μπορεί να γίνει, εφόσον σχεδιαστεί. Οπότε και οι συνεργάτες μας, παρά τις πιο απαιτητικές περιόδους που διανύουμε και θα έχουμε μπροστά μας στο ενεργειακό πεδίο, μπορούν να νιώθουν ασφαλείς και βέβαιοι ότι θα διασφαλίζουν σταθερά όσα απαιτηθούν.

GOLD WINNER SERVICE RETAIL STORES FRANCHISE 2022, CORAL A.E.

Το προσωπικό στον τομέα του service retail είναι εξαιρετικά καθοριστικό. Μια απ’ τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά στην post covid περίοδο, είναι η έλλειψη προσωπικού. Πώς το αντιμετωπίσατε;

Είναι αλήθεια ότι σε διεθνές επίπεδο παρατηρήθηκαν φαινόμενα έλλειψης εργαζομένων, ιδιαίτερα σε αγορές που άλλαξαν τα δεδομένα απαιτήσεων και προέλευσης τους. Αυτό στη χώρα μας εκφράστηκε σε συγκεκριμένους τομείς που δεν ανταποκρίθηκαν στα εποχικά χαρακτηριστικά κάποιων επαγγελμάτων. Εμείς, λόγω ακριβώς, των σταθερών μας συνεργασιών και των δομημένων προαπαιτούμενων που θέτουμε στις συνεργασίες μας, δεν αντιμετωπίσαμε αυτήν την πρόκληση.

Υπάρχει, ταυτόχρονα και μια μεγάλη πρόσκληση που πιθανότατα θα δούμε και στη χώρα μας να διευρύνεται. Αυτή των νέων ανθρώπων που επιλέγουν άλλες μορφές εργασίας, εγγύτητα και εξανθρωπισμό συνθηκών. Όπως προανέφερα, ο κόσμος αλλάζει. Μαζί με αυτόν αλλάζουν και οι εταιρείες, προσαρμόζονται και ανταποκρίνονται. Εμείς πρωτίστως διασφαλίζουμε συνθήκες υγείας, ασφάλειας και σιγουριάς που μας καθιστούν ελκυστική επιλογή.

Τέλος, θα θέλαμε ένα σχόλιο για τη βράβευσή σας, ως GOLD WINNER SERVICE RETAIL STORES FRANCHISE.

Για την Εταιρεία μας ο διακρίσεις είναι στο dna μας. Πρωτίστως και κυρίως γιατί διαμορφώνουμε τις συνθήκες για να τις διεκδικούμε με αξιοσύνη.

Είναι για εμάς τιμή και παράγοντας εγρήγορσης και συνεχούς βελτίωσης αυτή η διάκριση.

Ευχαριστούμε τους συνεργάτες μας και όσους εργάζονται απρόσκοπτα και με ποιότητα για να είμαστε η νούμερο 1 επιλογή για τους καταναλωτές αλλά και μελλοντικούς συνεργάτες μας.

Μπορώ με σιγουριά και περηφάνια να πω, ότι θα συνεχίσουμε εξασφαλίζοντας αυτή τη θέση, αλλά και ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, όπου απαιτείται. Η πρωτιά είναι για εμάς στόχος σταθερός και αδιαπραγμάτευτος.