
Το βραβείο του franchisor της χρονιάς είναι μία ξεχωριστή διάκριση η οποία απονέμεται στον franchisor που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά για περισσότερα από 5 χρόνια και έχει συμβάλλει στον χώρο του franchising, στον κλάδο του, καθώς και στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, δημιουργώντας νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες και νέες θέσεις εργασίας.
Σε αυτόν που καινοτομεί, χαράζει καλές πρακτικές και στρατηγική που οδηγούν την εταιρεία στη δημιουργία ενός ισχυρού και καινοτόμου δικτύου, συμβάλλοντας συνολικά στην εδραίωση του franchising στην ελληνική αγορά, ως μέσο ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας.
Έχοντας στο επίκεντρο τον τελικό καταναλωτή, έχει προσανατολίσει συνολικά όλες τις επιχειρησιακές λειτουργίες, ενισχύοντας την αλυσίδα και επενδύοντας συνεχώς στο brand και στην αξία του με τέτοιον τρόπο, ώστε να στηρίζει ταυτόχρονα, το δίκτυο και τους franchisees. Άρα, όλες οι επιχειρησιακές λειτουργίες απευθύνονται αποτελεσματικά σε δύο διαφορετικά κοινά. Στον franchisee αλλά και στον τελικό καταναλωτή.
Βραβεύεται ο franchisor o οποίος παίρνει πρωτοβουλίες και χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες – franchisees του δικτύου του, που επιδιώκει να έρθει σε άμεση επαφή μαζί τους, να συζητήσει και να δώσει πειστικές απαντήσεις.
Σε εκείνον που αναγνωρίζει πως η ανάπτυξη του δικτύου, έρχεται από την επιτυχία του κάθε franchisee ξεχωριστά, για αυτό κι εφαρμόζει ποιοτικά προγράμματα εκπαίδευσης, προσφέροντας στους συνεργάτες του τα απαραίτητα εφόδια για μια επιτυχημένη επιχειρηματική πορεία, ενώ ταυτόχρονα, δημιουργεί ευκαιρίες καριέρας κι εξέλιξης στο προσωπικό του.
Στον franchisor που αναγνωρίζει τον ηγετικό του ρόλο. Σε εκείνον που «αγκαλιάζει» τον κάθε franchisee, θέλοντας να ενημερωθεί για τον ρυθμό ανάπτυξης που παρουσιάζει η επιχείρησή του, ώστε να προχωρήσει σε στρατηγικές κινήσεις βελτίωσης των πωλήσεων και της απόδοσής του. Στον franchisor που κατανοεί ότι η δύναμη της αλυσίδας εξαρτάται από την επιτυχία κάθε franchisee ξεχωριστά. Εκείνος που με αξιοθαύμαστη ταχύτητα προσαρμόστηκε στις νέες συνθήκες βρίσκοντας λύσεις προς όφελος των συνεργατών του.
Σε εκείνον που λαμβάνει υπόψη τον ανταγωνισμό και υλοποιεί προωθητικές καμπάνιες για την ισχυροποίηση του brand name. Και τέλος, σε εκείνον που υιοθετεί καινοτόμες μεθόδους, ώστε να προσελκύσει ποιοτικούς franchisees, κάνοντάς τους να αισθάνονται μέλη της «οικογένειάς» του. Και τέλος, σε αυτόν που συμβάλλει ουσιαστικά στον θεσμό του franchising, στην ελληνική αγορά.