Awards Blog
Τα συστήματα franchise που αναδείχθηκαν και επιβραβεύτηκαν στα The Franchise Success Awards μέσα από Νέα, συνεντεύξεις, παρουσιάσεις, Success Stories.
«Ο σημερινός καταναλωτής αναζητά μια βελτιωμένη αγοραστική εμπειρία, αξιοποιώντας ψηφιακά και φυσικά κανάλια» | Θάνος Σκαφτούρας, NOVA
Στη σύγχρονη εποχή, όπου η τεχνολογία διαμορφώνει τις καθημερινές διαπροσωπικές μας σχέσεις, αλληλεπιδράσεις και εμπειρίες, η ανάγκη της οργανικής ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στις επιχειρήσεις είναι επιτακτική. Το σύστημα franchise της NOVA, πρωτοπόρος…
30 Αυγούστου, 2023“Να δουλεύουμε προς νέες κατευθύνσεις, να προσφέρουμε νέες ιδέες” Ν. Λυμπέρης, T. Λέτσος| The Texans & Juan’s Cantina
Το The Texans & Juan’s Cantina με μια πρωτοποριακή πρόταση εστίασης δημιουργεί νέα πρότυπα στην αγορά καθώς συνδυάζει επιτυχημένα δύο concepts, δύο διαφορετικές κουζίνες σε μια επιχείρηση, όπως εξηγούν ο κύριος Νίκος…
25 Αυγούστου, 2023“Η ένταξη ενός brand σε μια διεθνή αγορά απαιτεί μια πολυεπίπεδη προσέγγιση” | Χάρης Γρυπάρης, Coffee Berry
Με όραμα να καθιερωθεί ως η κορυφαία αλυσίδα καφέ όπου ο κόσμος να μπορεί να απολαμβάνει μια αναβαθμισμένη εμπειρία σε κάθε γωνιά του πλανήτη, η Coffee Berry έχει ήδη αναπτυχθεί στις αγορές…
9 Αυγούστου, 2023«Η θετική και ανοιχτή επικοινωνία μεταξύ δικτύου και franchisee είναι ιδιαίτερα σημαντική» | Κωνσταντίνος Βασιλάκος, MON KOOLOOR
Στον ανταγωνιστικό κλάδο της εστίασης, ορισμένα δίκτυα επιτυγχάνουν να διακριθούν στην αγορά τους, εφαρμόζοντας βέλτιστες πρακτικές, αναπτύσσοντας ισχυρές συνεργασίες και σχεδιάζοντας τις κατάλληλες στρατηγικές κινήσεις. Η MON KOOLOOR, με εξέχουσα παρουσία στον…
4 Αυγούστου, 2023«Η προσέγγισή μας για τη δημιουργία μίας νέας κατηγορίας καταστημάτων fresh pasta street food έχει αποτέλεσμα στην αγορά» | Νικόλαος Μουτσουρούφης, Mailo’s The Pasta Project
Με ένα όραμα που έφερε την επανάσταση στον κλάδο της εστίασης, εισάγοντας για πρώτη φορά τα φρέσκα ζυμαρικά στον κόσμο του street food, το Mailo’s The Pasta Project έχει καθιερώσει τη θέση…
2 Αυγούστου, 2023«Ο σημερινός επιχειρηματίας αναζητά την αντοχή ενός concept στην πάροδο του χρόνου» | Ιωάννης Κίκιρας, Αλκιβιάδης Ζέρβας, Σπύρος Παππάς, Overoll Croissanterie
Το Overoll Croissanterie έχει πλέον καθιερωθεί στο κοινό ως το No. 1 success story που επανασύστησε στο κοινό της Αθήνας τη μαγεία του αυθεντικού croissant. Το ευρηματικό concept και η προσέγγιση που…
28 Ιουλίου, 2023«Το όραμά μας είναι να μεταδίδουμε το χαμόγελο σε όλο τον κόσμο με τον καφέ, τις γεύσεις και τη φιλοξενία μας». Γιώργος Αραούζος, Γρηγόρης
Ο «ΓΡΗΓΟΡΗΣ» για πάνω από 50 χρόνια προσφέρει στο κοινό μοναδικό καφέ και πεντανόστιμα snacks που φέρουν την υπογραφή της ποιότητας του. Πέρα από τις μοναδικές γεύσεις και την άριστη ποιότητα των…
28 Ιουλίου, 2023“Δίνουμε τη δυνατότητα στον καθένα που επιθυμεί να αποκτήσει τη δική του επιχείρηση, να το επιτύχει εύκολα και γρήγορα” | Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, ΑΒ Βασιλόπουλος
Το δίκτυο της ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ με την εντυπωσιακή ανάπτυξη που έχει πετύχει έχει δώσει ώθηση συνολικά στον χώρο του franchising, στην ελλαδική αγορά. Ήδη αριθμεί πάνω από 230 αστικά καταστήματα franchise πώλησης…
28 Ιουλίου, 2023«Η δυνατότητα καινοτομίας υιοθετώντας νέες τεχνολογίες εξακολουθεί να παραμένει στο επίκεντρο της στρατηγικής μας» | Eugenio Beccero, DOMINO’S PIZZA
Η DOMINO’S έχει αποδείξει πως ακολουθώντας μια ολοκληρωμένη στρατηγική, που βασίζεται στην παροχή ποιοτικών προϊόντων, στη διατήρηση ενιαίας εικόνας του brand και την προσεκτική διαδικασία επιλογής των franchisees, εξακολουθεί να διατηρεί ηγετική…
26 Ιουλίου, 2023«Με περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας στην αγορά ενέργειας βρισκόμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά σε επίπεδο υπηρεσιών» | Λένα Ζολώτα, WATT+VOLT
Στην ταχέως εξελισσόμενη αγορά της ενέργειας, οι εταιρείες πρέπει να προσαρμόζονται συνεχώς για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών. Με έντονη εστίαση στην παροχή ρεαλιστικών, μακροπρόθεσμων λύσεων, η WATT+VOLT διασφαλίζει ότι…
24 Ιουλίου, 2023
Πρόσφατα άρθρα
- «Ο σημερινός καταναλωτής αναζητά μια βελτιωμένη αγοραστική εμπειρία, αξιοποιώντας ψηφιακά και φυσικά κανάλια» | Θάνος Σκαφτούρας, NOVA
- “Να δουλεύουμε προς νέες κατευθύνσεις, να προσφέρουμε νέες ιδέες” Ν. Λυμπέρης, T. Λέτσος| The Texans & Juan’s Cantina
- “Η ένταξη ενός brand σε μια διεθνή αγορά απαιτεί μια πολυεπίπεδη προσέγγιση” | Χάρης Γρυπάρης, Coffee Berry
- «Η θετική και ανοιχτή επικοινωνία μεταξύ δικτύου και franchisee είναι ιδιαίτερα σημαντική» | Κωνσταντίνος Βασιλάκος, MON KOOLOOR
- «Η προσέγγισή μας για τη δημιουργία μίας νέας κατηγορίας καταστημάτων fresh pasta street food έχει αποτέλεσμα στην αγορά» | Νικόλαος Μουτσουρούφης, Mailo’s The Pasta Project
Tags.
Kατηγορίες
- 2022 (2)
- 4ALL (1)
- AB VASILOPOULOS (6)
- ACS COURIER (2)
- ALTERLIFE (2)
- AVIN (4)
- AXIA (2)
- BEAT (4)
- BEAUTY FREE (2)
- BRWNE BROW BAR (1)
- CALZEDONIA (2)
- CBD OIL SHOP (2)
- CINQUE (2)
- COFFEE BERRY (5)
- COFFEE ISLAND (6)
- COFFEE LAB (2)
- CORAL A.E. – SHELL (3)
- CURVES (2)
- DOMINO'S PIZZA (4)
- DUST+CREAM (2)
- ERGON (1)
- EVEREST (1)
- EXPRESS MARKET (2)
- FAIRYNAILS (2)
- FYLLIANA (2)
- GOODY'S BURGER HOUSE (1)
- GREEN FAMILY (1)
- HANS & GRETEL (1)
- HYGIENE SERVICE (1)
- INTIMISSIMI (1)
- IREPAIR (1)
- KIOSKY’S CONVENIENCE STORE (5)
- KUMON (2)
- MAILO'S THE PASTA PROJECT (7)
- MAISON CONCEPT & OBJET (2)
- MCDONALD'S (2)
- MEDIA STROM (6)
- MEGASYSTEMS (2)
- MON KULUR (4)
- MYFLEX – FLEXSTORES (2)
- NAILS 4 YOU (2)
- NOVA (2)
- OK! ANYTIME MARKETS (4)
- OVEROLL CROISSANTERIE (2)
- PET CITY (2)
- PINK WOMAN (2)
- PIZZA FAN (4)
- RE/MAX (2)
- SLIM BITES (2)
- STEGNO (4)
- SURPRICE CAR RENTALS (2)
- The Franchise Success Awards (1)
- THE TEXANS & JUAN'S CANTINA (2)
- Uncategorized (2)
- VICKO (2)
- WATT + VOLT (2)
- ZIMARI (1)
- ΒΕΝΕΤΗΣ (2)
- ΓΕΡΜΑΝΟΣ (3)
- Γιάννος Γραμματίδης (2)
- Γιώργος Καλλιαμβάκος, Ιωάννης Ζαγκλής, Δημήτρης Ικαραΐς (1)
- ΓΡΗΓΟΡΗΣ (6)
- Δημήτρης Κωστάκης (2)
- Δημήτρης Παπαχρυσάνθου (2)
- ΕΛΤΑ COURIER (4)
- ΚΟΥΛΟΥΡΑΔΕΣ (2)
- Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος (2)
- Νικόλαος Σαγρής (2)
- ΠΟΥΚΑΜΙΣΑΣ (2)
Comments.
Latest Posts.
- «Ο σημερινός καταναλωτής αναζητά μια βελτιωμένη αγοραστική εμπειρία, αξιοποιώντας ψηφιακά και φυσικά κανάλια» | Θάνος Σκαφτούρας, NOVA
- “Να δουλεύουμε προς νέες κατευθύνσεις, να προσφέρουμε νέες ιδέες” Ν. Λυμπέρης, T. Λέτσος| The Texans & Juan’s Cantina
- “Η ένταξη ενός brand σε μια διεθνή αγορά απαιτεί μια πολυεπίπεδη προσέγγιση” | Χάρης Γρυπάρης, Coffee Berry
- «Η θετική και ανοιχτή επικοινωνία μεταξύ δικτύου και franchisee είναι ιδιαίτερα σημαντική» | Κωνσταντίνος Βασιλάκος, MON KOOLOOR
- «Η προσέγγισή μας για τη δημιουργία μίας νέας κατηγορίας καταστημάτων fresh pasta street food έχει αποτέλεσμα στην αγορά» | Νικόλαος Μουτσουρούφης, Mailo’s The Pasta Project
Πρόσφατα σχόλια