panagiotis-monemvasiotis-franchisor-veneti

«Η Εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ άλλαξε την έννοια του ελληνικού φούρνου και της ποιοτικής εστίασης»

Ο Παναγιώτης Μονεμβασιώτης, Πρόεδρος της εταιρείας ΒΕΝΕΤΗ, μιλά στο FRANCHISE SUCCESS για την ανάδειξή της ως GOLD WINNER στην κατηγορία Food & Beverage Retail Stores Franchise, στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2021.

«Σας ευχαριστούμε πολύ για το βραβείο αυτό. Είναι πολύ τιμητικό για εμάς. Ως πρωτοπόροι του θεσμού του franchising στην αγορά από το 1994, νιώθουμε ότι είναι η ανταμοιβή και το επιστέγασμα δουλειάς και προσπάθειας δεκαετιών», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Μονεμβασιώτης.

veneti-1948-franchise-success-awards-2021

Κύριε Μονεμβασιώτη, ποιες πρακτικές ακολούθησε η εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ ώστε να αναπτύξει ένα εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων;

Μετά από 73 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης, η εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ παραμένει μια ελληνική οικογενειακή εταιρεία που οδηγεί τις εξελίξεις στον χώρο της εστίασης.

Με μια σειρά από πρωτοποριακές γεύσεις, με τα κορυφαία προϊόντα αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής στη χώρα μας αλλά και με καινοτόμα concept καταστημάτων όπως τα ΒΕΝΕΤΗ FOOD HALL, τα ΒΕΝΕΤΗ 1948 και τώρα το CREMERIA VENETI, εδραίωσε την ηγετική θέση της στην αγορά.

H εταιρεία ήταν η πρώτη που προχώρησε στην ανάπτυξη μέσω franchising, ήδη από το 1994. Οι πρακτικές που την οδήγησαν σε ένα τόσο εκτεταμένο δίκτυο σε κλειστές και ανοιχτές αγορές είναι η μεγάλη έμφαση που δίνει στην ποιότητα των προϊόντων της, στην αξιοπιστία των στελεχών της και στην ασφάλεια που προσφέρει στους franchisees της.

cremeria-veneti-franchise-success-awards-2021

Ποιες οι ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή και με ποιον τρόπο ανταποκρίνονται τα καταστήματα ΒΕΝΕΤΗ στις ανάγκες αυτές;

Ο τρόπος ζωής αλλάζει συνεχώς. O σύγχρονος καταναλωτής δέχεται διαρκώς νέες επιρροές και οι επιχειρήσεις είναι υποχρεωμένες να προσαρμόζονται σε αυτές. Για παράδειγμα, πριν 15 χρόνια, ο μέσος Έλληνας καταναλωτής  συνήθιζε να παίρνει μεσημεριανό γεύμα, το οποίο συνόδευε με ψωμί κι έπινε μόνο ένα καφέ την ημέρα. Στη σημερινή κατάσταση, ο καταναλωτής δεν γευματίζει το μεσημέρι σπίτι του, τρώει πολύ λιγότερο ψωμί και πίνει 4 καφέδες τη μέρα.

Τα τελευταία 11 χρόνια, η ΒΕΝΕΤΗ κάνει τη μεγάλη τομή στην αγορά της εστίασης: Εισάγει δύο νέα πρωτοποριακά concept καταστημάτων, τα ΒΕΝΕΤΗ FOOD HALL, το 2010 και τα ΒΕΝΕΤΗ 1948, το 2013, αλλάζοντας την έννοια του ελληνικού φούρνου και της ποιοτικής εστίασης. Πρόκειται για πολυχώρους γεύσεων για όλη την ημέρα, όπου μπορεί κανείς να απολαύσει πλήρες πρωινό, πλούσιες ποικιλίες καφέ, εκτεταμένη ποικιλία άρτων, επώνυμο γλυκό αλλά και σπιτικό φαγητό.

veneti-filothei-franchise-success-awards-2021

Η πανδημία του Covid-19 έφερε πολλές αλλαγές και ανακατατάξεις στον κλάδο. Πώς προσαρμόστηκε το δίκτυό σας στα νέα δεδομένα; Τι αλλαγές υπήρξαν;

Καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας, υπήρξε πολύ σημαντική μείωση του τζίρου. Σημειώθηκε καταρχάς, μεγάλη αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών που απέφευγαν να επισκέπτονται τα καταστήματα. Το γεγονός αυτό οδήγησε σε πρόσκαιρη αύξηση του delivery, η οποία τώρα φαίνεται να υποχωρεί.

Εν μέσω πανδημίας και λόγω των χαμηλών τζίρων, η εταιρεία έπρεπε να κινηθεί επιθετικά. Αναπροσαρμόσαμε τη στρατηγική της και προχωρήσαμε με ευελιξία σε νέες ιδέες και επιχειρηματικές κινήσεις. Έτσι, ανακοινώσαμε τον Φεβρουάριο ένα ολοκληρωμένο αναπτυξιακό πρόγραμμα για το 2021που προέβλεπε την είσοδο στην αγορά του retail με τη σειρά προϊόντων VENETI FAMILY, την επέκταση στον χώρο της εστίασης με τη δημιουργία δύο νέων concept καταστημάτων, την CREMERIA VENETI και το VENETI GΟ. Το VENETI GREAT είναι επίσης ένα «πιλοτικό» concept καταστήματος για επέκταση στο εξωτερικό.

Έχοντας καλύψει το πρώτο εξάμηνο του 2021, το πρόγραμμα αυτό υλοποιείται με ταχείς ρυθμούς, ενώ σχεδόν κάθε μήνα ανακοινώνεται η λειτουργία ενός νέου καταστήματος ΒΕΝΕΤΗ.

veneti-gold-winner-food-and-beverage-retail-stores-franchise

Ποια στοιχεία της πρότασης franchise ΦΟΥΡΝΟΣ ΒΕΝΕΤΗ την καθιστούν τόσο ελκυστική;

Η ασφάλεια του επενδυτή ότι συνεργάζεται με μια εταιρεία που θα τον υποστηρίξει από την αρχή μέχρι το τέλος. Όταν ένας franchisee μπαίνει στην οικογένεια ΒΕΝΕΤΗ νιώθει ασφάλεια και εμπιστοσύνη. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Σήμερα, παρουσιάζονται διαρκώς νέοι ενδιαφερόμενοι για ανάπτυξη μέσω franchising. Η εταιρεία, με απόλυτη αξιοπιστία και ειλικρίνεια τους παροτρύνει να μην ανοίξουν καταστήματα αν δεν ολοκληρωθεί πλήρως η περίοδος της πανδημίας Covid-19.

Πώς συμβουλεύετε – κατευθύνετε τους νέους συνεργάτες; Τι υποστήριξη τους παρέχετε;

Η πρώτη συμβουλή που τους δίνουμε σε ανθρώπινο επίπεδο, είναι να έχουν όρεξη και διάθεση για δουλειά. Χωρίς μεράκι και προσωπικό ενδιαφέρον, καμία επιχείρηση δεν μπορεί να πάει καλά.

Κατά τα άλλα, η υποστήριξη που τους προσφέρουμε είναι η διαρκής εκπαίδευση, οι γνώσεις και η συνδρομή μας στο να επιλέξουν τα κατάλληλο σημείο, σημαντικές προωθητικές ενέργειες και μια ομάδα υποστήριξης κατά την έναρξη λειτουργίας. Τους υποστηρίζουμε καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του καταστήματός τους, ενώ εξελίσσουμε διαρκώς νέα προϊόντα.