Excellence in Marketing

ΓΡΗΓΟΡΗΣ

Το βραβείο απονέμεται στο δίκτυο franchise που υλοποίησε μια πολύπλευρη, εξωστρεφή και καινοτόμο πολιτική μάρκετινγκ, διατηρώντας ηγετική θέση στην αγορά.

Αναγνωρίζοντας τις νέες τάσεις και αλλαγές σε επίπεδο καταναλωτικής συμπεριφοράς, ανάπτυξε τα κατάλληλα προγράμματα και δράσεις.

Προσέλκυσε νέες κατηγορίες και νέα κοινά εξελίσσοντας το προϊοντικό μείγμα ενώ προχώρησε στη βελτίωση της εμπειρίας μέσα στο κατάστημα, αναπτύσσοντας τα κατάλληλα εργαλεία.

Υλοποίησε με επιτυχία δράσεις προβολής, μέσα από πολλαπλά κανάλια (φυσικό κατάστημα, διαδίκτυο κ.λπ.) με δυναμισμό και συνέπεια.

Ανάπτυξε τα κατάλληλα εργαλεία για τη βελτίωση της κερδοφορίας των franchisees.

Αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής αποτελεί η ισχυροποίηση του brand και ιδιαίτερα η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, η επιχειρηματική ανέλιξη και προσωπική ευημερία των franchisees.