Multichannel Development Strategy

FYLLIANA

Στην κατηγορία αυτή επιβραβεύεται η εταιρεία που εφαρμόζει μια ιδιαίτερα επιτυχημένη στρατηγική πολυκάναλης ανάπτυξης, αξιοποιώντας σε βέλτιστο βαθμό διάφορα κανάλια επικοινωνίας και προώθησης. Η εταιρεία έχει αναπτύξει μια στρατηγική διείσδυσής της στην αγορά με πολυάριθμα συνεργαζόμενα σημεία πώλησης με τη μορφή shop in shop αλλά και με ένα δυνατό δίκτυο συνεργατών franchise. Αναπτύσσοντας μια 360ο στρατηγική Marketing, ενισχύει το brand name της αλλά και το engagement του κοινού.

Η στρατηγική αυτή αφορά καμπάνιες σε διαφορετικά μέσα, όπως social media, μηχανές αναζητήσεις, mobile promotion, newsletters κλ.π. Με έντονη προώθηση μέσω τηλεοπτικών σποτ, ετήσιων και μηνιαίων προσφορών με μορφή φυλλαδίων, η εταιρεία επέτυχε να αυξήσει τη δημοτικότητά της και να σε προσελκύσει περισσότερο κοινό. Έχοντας πάντα στο επίκεντρο τον καταναλωτή, τις ανάγκες του αλλά και τις τάσεις της αγοράς, η εταιρεία επένδυσε στο e- commerce, δημιουργώντας ένα χρηστικό και μοντέρνο site. Μέσω του site οι πελάτες μπορούν ομοίως, να έχουν πρόσβαση σε ακριβείς και ενημερωμένες πληροφορίες προϊόντων με ειδικές προσφορές, χωρίς να επισκέπτονται τα φυσικά καταστήματα. Mε τη στρατηγική αυτή, ωφελείται η εταιρεία αλλά και όλο το δίκτυο των συνεργατών, καθώς οι πρακτικές αυτές οδηγούν σε μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα, η οποία με τη σειρά της οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις κι αυξάνει την ανταγωνιστικότητα του concept.

Σε ένα έντονα ανταγωνιστικό χώρο, σχεδίασε ένα ολοκληρωμένο concept σε επίπεδο εικόνας, προϊoντικού μείγματος και προώθησης, προσφέροντας μοναδικά εργαλεία σε ανθρώπους του κλάδου. Δημιούργησε υποδομές και σε επίπεδο εφοδιαστικής αλυσίδας αλλά και σε επίπεδο υποστήριξης στο σύνολο των επιχειρησιακών λειτουργιών, έτσι ώστε να διασφαλίσει τη μεγιστοποίηση της απόδοσης των franchisees, μέσω της άμεσης κάλυψης των διαρκώς μεταβαλλόμενων αναγκών του καταναλωτή.