Στην κατηγορία αυτή επιβραβεύεται η εταιρεία που εφαρμόζει μια ιδιαίτερα επιτυχημένη στρατηγική πολυκάναλης ανάπτυξης, αξιοποιώντας σε βέλτιστο βαθμό διάφορα κανάλια επικοινωνίας και προώθησης. Η εταιρεία, εντείνοντας τους ρυθμούς διείσδυσής της στην αγορά, βρίσκεται δίπλα στον καταναλωτή, με πολυάριθμα συνεργαζόμενα σημεία πώλησης με τη μορφή shop in shop αλλά και με ένα μεγάλο δίκτυο συνεργατών franchise. Στο πλαίσιο αυτής της πολυκάναλης προσέγγισης, έχει αναπτύξει μια 360ο στρατηγική Marketing, ενισχύοντας το brand name της αλλά και το engagement του κοινού.
Η στρατηγική αυτή αφορά καμπάνιες σε διαφορετικά μέσα, όπως social media, μηχανές αναζητήσεις, mobile promotion, newletters κλ.π. Με έντονη προώθηση μέσω τηλεοπτικών σποτ, ετήσιων και μηνιαίων προσφορών με μορφή φυλλαδίων, η εταιρεία επέτυχε να αυξήσει τη δημοτικότητά της και να σε προσελκύσει περισσότερο κοινό. Έχοντας πάντα στο επίκεντρο τον καταναλωτή, τις ανάγκες του αλλά και τις τάσεις της αγοράς, η εταιρεία επένδυσε στο e- commerce, δημιουργώντας ένα χρηστικό και μοντέρνο site. Μέσω του site οι πελάτες μπορούν ομοίως, να έχουν πρόσβαση σε ακριβείς και ενημερωμένες πληροφορίες προϊόντων με ειδικές προσφορές, χωρίς να επισκέπτονται τα φυσικά καταστήματα. Mε τη στρατηγική αυτή, ωφελείται η εταιρεία αλλά και όλο το δίκτυο των συνεργατών, καθώς οι πρακτικές αυτές οδηγούν σε μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα, η οποία με τη σειρά της οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις κι αυξάνει την ανταγωνιστικότητα του concept.