Το βραβείο του franchisor της χρονιάς είναι μία ξεχωριστή διάκριση η οποία απονέμεται στον franchisor που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά για περισσότερα από 5 χρόνια και έχει συμβάλλει στον χώρο του franchising, στον κλάδο του, καθώς και στην ελληνική οικονομία και την κοινωνία, δημιουργώντας νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες και νέες θέσεις εργασίας.
Σε αυτόν που καινοτομεί, χαράζει καλές πρακτικές και στρατηγική που διαμορφώνει και επηρεάζει την αγορά, τόσο σε επίπεδο concept, όσο και ως επιχειρηματικό μοντέλο, θέτοντας νέα standards στον κλάδο του.
Δηλαδή, έχει προσανατολίσει συνολικά όλες τις επιχειρησιακές λειτουργίες, ώστε να δρουν ταυτόχρονα και προς τον τελικό καταναλωτή, ενισχύοντας την αλυσίδα και επενδύοντας συνεχώς στο brand και στην αξία του με τέτοιον τρόπο, ώστε να στηρίζει ταυτόχρονα, το δίκτυο και τους franchisees. Άρα, όλες οι επιχειρησιακές λειτουργίες απευθύνονται αποτελεσματικά σε δύο διαφορετικά κοινά. Στον franchisee αλλά και στον τελικό καταναλωτή.
Βραβεύεται ο franchisor o οποίος παίρνει πρωτοβουλίες για να βελτιώσει τη σχέση με τους franchisees του δικτύου του, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης, που επιδιώκει να έρθει σε άμεση επαφή μαζί τους, να συζητήσει και να δώσει πειστικές απαντήσεις.
Σε εκείνον που αναγνωρίζει πως η ανάπτυξη του δικτύου, έρχεται από την επιτυχία του κάθε franchisee ξεχωριστά, για αυτό κι εφαρμόζει ποιοτικά προγράμματα εκπαίδευσης, προσφέροντας στους συνεργάτες του τα απαραίτητα εφόδια για μια επιτυχημένη επιχειρηματική πορεία, ενώ ταυτόχρονα, δημιουργεί ευκαιρίες καριέρας κι εξέλιξης στο προσωπικό του.
Στον franchisor που αναγνωρίζει τον ηγετικό του ρόλο. Σε εκείνον που «αγκαλιάζει» τον κάθε franchisee, θέλοντας να ενημερωθεί για τον ρυθμό ανάπτυξης που παρουσιάζει η επιχείρησή του, σε σχέση με παλαιότερες περιόδους, ώστε να προχωρήσει σε στρατηγικές κινήσεις βελτίωσης των πωλήσεων και της απόδοσής του. Στον franchisor που κατανοεί ότι η δύναμη της αλυσίδας εξαρτάται από την επιτυχία κάθε franchisee, ξεχωριστά.
Σε εκείνον που λαμβάνει υπόψη τον ανταγωνισμό και υλοποιεί προωθητικές καμπάνιες για την ισχυροποίηση του brand name. Και τέλος, σε εκείνον που υιοθετεί καινοτόμες μεθόδους, ώστε να προσελκύσει ποιοτικούς franchisees, κάνοντάς τους να αισθάνονται μέλη της «οικογένειάς» του. Και τέλος, σε αυτόν που συμβάλλει ουσιαστικά στον θεσμό του franchising, στην ελληνική αγορά.