“Δίνουμε τη δυνατότητα στον καθένα που επιθυμεί να αποκτήσει τη δική του επιχείρηση, να το επιτύχει εύκολα και γρήγορα” | Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, ΑΒ Βασιλόπουλος
Το δίκτυο της ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ με την εντυπωσιακή ανάπτυξη που έχει πετύχει έχει δώσει ώθηση συνολικά στον χώρο του franchising, στην ελλαδική αγορά. Ήδη αριθμεί πάνω από 230 αστικά καταστήματα franchise πώλησης τροφίμων σε όλη την Ελλάδα και συνεχίζει να αναπτύσσεται. “Η ΑΒ δίνει τη δυνατότητα σε υποψήφιους επιχειρηματίες ή entrepreneurs να μπουν ισότιμα στον κόσμο του επιχειρείν” εξηγεί ο κ. Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, Wholesale & affiliate Retail Director της ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο FRANCHISE SUCCESS.
Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του FRANCHISE SUCCESS MEDIA GROUP, τα Super Market / Convenience Stores εξακολουθούν να κατέχουν την ηγετική θέση στις προτιμήσεις των νέων υποψήφιων επενδυτών. Ποια είναι τα στοιχεία που κάνουν ελκυστική την επιχειρηματική πρόταση του ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ;
Μία μεγάλη αλυσίδα σουπερμάρκετ, όπως η ΑΒ, προσφέρει μία επιλογή σίγουρης επαγγελματικής αποκατάστασης με διάρκεια, μοιράζοντας την τεχνογνωσία και την αναγνώρισή, για να διαμορφώσει από κοινού με τους ενδιαφερόμενους, μία πραγματικά βιώσιμη επιχείρηση με μέλλον. Με συνεχή καθοδήγηση και υποστήριξη για το μεγαλύτερο μέρος της αρχικής επένδυσης, που περιλαμβάνει το κατάστημα και όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό, χωρίς ρίσκο και με τους πιο ευνοϊκούς όρους, η ΑΒ δίνει τη δυνατότητα σε υποψήφιους επιχειρηματίες ή entrepreneurs να μπουν ισότιμα στον κόσμο του επιχειρείν.
Ποιες επιχειρηματικές αλλαγές παρατηρείτε στο νέο οικονομικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί και τι στρατηγική έχετε υιοθετήσει απέναντι σε αυτό, όσον αφορά την ανάπτυξη του δικτύου, αλλά και την επιλογή των franchisees;
Οι αλλαγές που έχουν συμβεί στην κοινωνία τα τελευταία χρόνια (μείωση διαθέσιμου χρόνου, πανδημία κ.λπ.) έχουν δημιουργήσει την ανάγκη στον Έλληνα καταναλωτή, ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα, να πραγματοποιεί τις αγορές του όσο πιο γρήγορα και εύκολα γίνεται. Η ΑΒ Βασιλόπουλος, αντιλαμβανόμενη την αλλαγή αυτή, επενδύει στην ανάπτυξη του δικτύου Shop & Go, προσφέροντας τη δυνατότητα στον καταναλωτή να βρίσκει ένα κατάστημα πάντα κοντά στο σπίτι του, όπου θα μπορεί να βρει οτιδήποτε χρειάζεται για τις καθημερινές και όχι μόνο ανάγκες του. Με το πρόγραμμα υποστήριξης επένδυσης που εφαρμόζουμε τα τελευταία χρόνια, δίνουμε τη δυνατότητα στον καθένα που επιθυμεί να αποκτήσει τη δική του επιχείρηση, να το επιτύχει εύκολα και γρήγορα. Το μόνο που απαιτείται είναι μεράκι και όρεξη για προσωπική ενασχόληση, εξασφαλίζοντας θέσεις εργασίας για τον ίδιο και την οικογένειά του.
Σεβόμαστε τον πελάτη και ακούμε τις ανάγκες του. Είμαστε δίπλα του, προσπαθούμε να τον εξυπηρετήσουμε και τον αντιμετωπίζουμε πάντα με χαμόγελο.
Με βάση ποια κριτήρια δημιουργείτε ή εξελίσσετε τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα του συστήματος franchise ΑΒ Βασιλόπουλος, ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς και των υποψήφιων franchisees;
Το βασικό κριτήριο είναι οι ανάγκες των συνεργατών μας και η συνεχής στήριξή μας προς αυτούς. Πιο συγκεκριμένα, η ΑΒ υποστηρίζει το νέο επιχειρηματία στο ξεκίνημα της επιχείρησής του αναλαμβάνοντας:
- Την επιλογή κατάλληλου ακινήτου και όλη τη χρηματοοικονομική μελέτη για την υλοποίηση της επένδυσης
- Τη συνεννόηση για την εξασφάλιση του ακινήτου με σταθερό ενοίκιο
- Την αγορά του τεχνολογικού εξοπλισμού
- Την προμήθεια του εμπορεύματος που απαιτείται για να λειτουργήσει το κατάστημα
- Την εκπαίδευση του προσωπικού από εξειδικευμένα στελέχη της ΑΒ Βασιλόπουλος
- Τη συνεχή υποστήριξη με συχνές επισκέψεις, αλλά και τηλεφωνικές επικοινωνίες έχοντας ως κοινό στόχο την ομαλή λειτουργία του καταστήματος, καθώς και την εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών μας
Το μόνο που απαιτείται είναι μεράκι και όρεξη για προσωπική ενασχόληση, εξασφαλίζοντας θέσεις εργασίας για τον ίδιο και την οικογένειά του.
Τι έχετε διαπιστώσει ότι απασχολεί περισσότερο τους νέους επιχειρηματίες, όσον αφορά την επένδυσή τους σε ένα σύστημα franchise;
Όπως σε κάθε τι καινούριο, έτσι και στη δική μας περίπτωση η βασική σκέψη που απασχολεί περισσότερο κάθε υποψήφιο νέο συνεργάτη είναι η βιωσιμότητα της επιχείρησης και αν θα μπορέσει να ανταπεξέλθει στις ανάγκες που θα προκύψουν από τη λειτουργία του καταστήματος. Σε κάθε νέα συνεργασία, η ΑΒ Βασιλόπουλος πραγματοποιεί χρηματοοικονομική μελέτη, καθώς και μελέτη βιωσιμότητας, αναλύοντας την αναμενόμενη πορεία του καταστήματος σε βάθος δεκαετίας. Οι μελέτες αυτές γίνονται με βάση εξελιγμένα μοντέλα προβλέψεων.
Πώς συμβουλεύετε τους νέους συνεργάτες του δικτύου σας;
Η βασική συμβουλή είναι μία! Σεβόμαστε τον πελάτη και ακούμε τις ανάγκες του. Είμαστε δίπλα του, προσπαθούμε να τον εξυπηρετήσουμε και τον αντιμετωπίζουμε πάντα με χαμόγελο. Όλα τα υπόλοιπα λειτουργικά θέματα, καθώς και η απαιτούμενη εμπειρία κερδίζονται μέσα από τη συνεχή παρουσία που παρέχει η ΑΒ Βασιλόπουλος με την ομάδα εξειδικευμένων στελεχών που υποστηρίζουν το δίκτυο.
Ποια είναι τα κριτήρια που θα πρέπει να πληροί ο νέος συνεργάτης του ΑΒ Βασιλόπουλος;
Το βασικό κριτήριο δεν είναι τίποτε άλλο πέρα από τη διάθεση για δημιουργία, για ανάπτυξη κοινωνικών σχέσεων με τους πελάτες και φυσικά όρεξη και μεράκι για δουλειά. Πέραν αυτών, ο υποψήφιος επιχειρηματίας θα πρέπει να διαθέτει ένα μικρό κεφάλαιο κίνησης. Παράλληλα, αναλαμβάνει να αποπληρώσει την επένδυση κατά τη διάρκεια του συμβολαίου, καταβάλλοντας άτοκες μηνιαίες δόσεις κατά τη διάρκεια του συμβολαίου, χωρίς πρόσθετες επιβαρύνσεις.
Τέλος, θα θέλαμε ένα σχόλιο για τη βράβευσή σας, ως GOLD WINNER FRANCHISE NETWORK GROWTH.
Το μοντέλο Franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος αριθμεί ήδη πάνω από 230 αστικά καταστήματα πώλησης τροφίμων σε όλη την Ελλάδα και συνεχίζει να αναπτύσσεται συνεχώς, βοηθώντας απασχολούμενους με εμπειρία στον κλάδο, αλλά και νέους που θέλουν να ξεκινήσουν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα με μία ασφαλή επένδυση, να πραγματοποιήσουν το όνειρό τους, ξεκινώντας με τις σωστές βάσεις. Για εμάς στην ΑΒ αυτό είναι το μεγαλύτερο βραβείο!