«Η θετική και ανοιχτή επικοινωνία μεταξύ δικτύου και franchisee είναι ιδιαίτερα σημαντική» | Κωνσταντίνος Βασιλάκος, MON KOOLOOR
Στον ανταγωνιστικό κλάδο της εστίασης, ορισμένα δίκτυα επιτυγχάνουν να διακριθούν στην αγορά τους, εφαρμόζοντας βέλτιστες πρακτικές, αναπτύσσοντας ισχυρές συνεργασίες και σχεδιάζοντας τις κατάλληλες στρατηγικές κινήσεις. Η MON KOOLOOR, με εξέχουσα παρουσία στον κλάδο, παρουσιάζει ένα διαφοροποιημένο και αναγνωρίσιμο concept που υποστηρίζεται από μια ισχυρή και σταθερή βάση πελατών. Ο Κωνσταντίνος Βασιλάκος, Chief Business Development Officer του Ομίλου ΜΟΥΧΑΛΗ, μιλάει στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS σχετικά με τις πρακτικές που οδήγησαν την MON KOOLOOR στην κερδοφόρα και βιώσιμη ανάπτυξη, αλλά και στη διάκριση ως GOLD WINNER FOOD & BEVERAGE RETAIL STORES FRANCHISE 2023 στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2023.
Ποιες πρακτικές έχει εφαρμόσει η MON KOOLOOR, προκειμένου να διατηρήσει ένα διαφοροποιημένο και αναγνωρίσιμο μοντέλο λειτουργίας απέχοντας σημαντικά από τον ανταγωνισμό;
Στη Mon Kooloor έχουμε εφαρμόσει ορισμένες πρακτικές που μας κάνουν ξεχωρίζουμε από τον ανταγωνισμό. Μεταξύ άλλων, οι πρακτικές αυτές περιλαμβάνουν:
- Μοναδικές προϊοντικές κατηγορίες: Η εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα μοναδικό και ποικίλο μενού, που προσφέρει πρωτότυπες γεύσεις που διαφέρουν από τον ανταγωνισμό. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε γευστικούς και καινοτόμους συνδυασμούς, ικανούς να δημιουργούν νέες στιγμές κατανάλωσης, αλλά και προσέλκυση νέων καταναλωτών.
- Προσανατολισμό στην ποιότητα: Η προσήλωση στην παροχή υψηλής ποιότητας υλικών και συνταγών. Η χρήση αγνών υλικών και πρώτων υλών, καθώς και η φρεσκάδα στην παραγωγή με καθημερινές παρασκευές γευμάτων, είναι βασικά χαρακτηριστικά των προϊόντων μας.
- Εξυπηρέτηση πελατών: Ο καλός εξυπηρετικός προσανατολισμός με μια φιλική και ευχάριστη εμπειρία για τους πελάτες.
- Καινοτομία: Η ανάπτυξη νέων ιδεών, προϊόντων ή υπηρεσιών, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς.
- Μάρκετινγκ και branding: Ένα δυνατό και καλά σχεδιασμένο branding, που δημιουργεί αναγνωρίσιμη ταυτότητα και προσελκύει νέους πελάτες, χρησιμοποιώντας σύγχρονα εργαλεία digital marketing.
- Επιτήρηση του ανταγωνισμού: Η παρακολούθηση των κινήσεων και των πρακτικών του ανταγωνισμού, προκειμένου η εταιρεία να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις και να προσφέρει βελτιωμένες υπηρεσίες.
Οι γεύσεις, η καινοτομία και η ποικιλία μας, οι άνθρωποι μας και η ποιότητα εξυπηρέτησης είναι πυλώνες στήριξης του επιχειρηματικού μας μοντέλου. Ο ισχυρός συνδυασμός των παραπάνω, μας έχει οδηγήσει στη δημιουργία ενός βιώσιμου και κερδοφόρου μοντέλου, προσαρμοσμένο στις σύγχρονες ανάγκες και τάσεις, σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη post covid αγορά.
Με ποιον τρόπο το δίκτυο MON KOOLOOR αντιμετωπίζει τις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής που αφορούν την εύρεση και διατήρηση ανθρώπινου δυναμικού και της εφοδιαστικής αλυσίδας;
Μετά το πέρας της πανδημίας, η αγορά εργασίας στην εστίαση αντιμετωπίζει μια σοβαρή κρίση, καθιστώντας την εύρεση προσωπικού αρκετά δύσκολη. Η διαρκής αναζήτηση και αξιολόγηση ανθρώπων, η συνεχής εκπαίδευση, το ευχάριστο κλίμα εργασίας και οι προοπτικές εξέλιξης συνθέτουν ένα ανταγωνιστικό εργασιακό περιβάλλον. Παράλληλα οι στρατηγικές συνεργασίες με κρατικούς και δημόσιους φορείς, συμβάλλουν στην εύρεση των κατάλληλων ανθρώπων για τα καταστήματα. Σε ό,τι αφορά την εφοδιαστική αλυσίδα, το μεγαλύτερο έργο εκτελείται από την εταιρεία για την αποφυγή θεμάτων που έχει αφήσει πίσω το πέρας της πανδημίας στον κλάδο, ενώ παράλληλα με την σωστή επιλογή εξωτερικών συνεργατών συμβάλλουν στην εκτέλεση του έργου της εφοδιαστικής αλυσίδας απρόσκοπτα.
Η MON KOOLOOR απαντά στις ανάγκες ενός σύγχρονου franchisee, ενώ παράλληλα με χτίσιμο στρατηγικών συνεργασιών εμπλουτίζει και ενισχύει διαρκώς την τεχνογνωσία της.
Τι ζητά ο σύγχρονος franchisee από ένα δίκτυο ώστε να νιώθει ασφάλεια και σιγουριά και πώς απαντάει σε αυτές τις ανάγκες το δίκτυο MON KOOLOOR;
Ο σύγχρονος franchisee θέλει να αισθάνεται ότι είναι μέρος ενός αξιόπιστου και επιτυχημένου δικτύου που παρέχει την υποστήριξη και τις προϋποθέσεις για την επιτυχία της δικής του επιχείρησης. Αυτές περιλαμβάνουν:
- Ισχυρή και επαγγελματική φήμη του δικτύου: Ο franchisee θέλει να συνεργαστεί με ένα δίκτυο, που έχει καταξιωμένη φήμη και επιτυχίες στον κλάδο του. Μια ισχυρή φήμη μπορεί να του δώσει ασφάλεια, ότι θα λάβει υποστήριξη και καθοδήγηση από μια έμπειρη και αξιόπιστη εταιρεία.
- Συνεχής υποστήριξη και εκπαίδευση: Ο franchisee χρειάζεται την υποστήριξη του δικτύου σε όλα τα στάδια της επιχειρηματικής του πορείας, από την αρχική εκπαίδευση έως την υποστήριξη στη λειτουργία της επιχείρησης. Αυτό περιλαμβάνει τεχνική υποστήριξη, μάρκετινγκ, διαχείριση αλλά και ανανεώσεις προϊόντων ή υπηρεσιών.
- Διαφάνεια και ειλικρίνεια: Ο franchisee θέλει να είναι ενημερωμένος και να λαμβάνει διαφανείς πληροφορίες σχετικά με τα οικονομικά, την απόδοση και τις προοπτικές της επιχείρησης.
- Καινοτομία και προοπτικές ανάπτυξης: Ο franchisee επιθυμεί ένα δίκτυο που παραμένει καινοτόμο, παρέχοντας νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκετινγκ για να βελτιώνει συνεχώς την ανταγωνιστικότητα και τις ευκαιρίες ανάπτυξης του franchisee.
- Ανοιχτή και εποικοδομητική επικοινωνία: Η διατήρηση μιας θετικής και ανοιχτής επικοινωνίας ανάμεσα στο δίκτυο και τον franchisee είναι σημαντική για να αντιμετωπίζονται προβλήματα και να διευθετούνται αντιξοότητες με εποικοδομητικό τρόπο.
Η MON KOOLOOR, όντας θυγατρική 100% του Ομίλου ΜΟΥΧΑΛΗ, leader στην ανάπτυξη δικτύων με έμπειρα, καταρτισμένα και εξειδικευμένα στελέχη, απαντά στις ανάγκες ενός σύγχρονου franchisee, ενώ παράλληλα με χτίσιμο στρατηγικών συνεργασιών εμπλουτίζει και ενισχύει διαρκώς την τεχνογνωσία της. Με διαρκή παροχή εκπαιδεύσεων και παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών πλαισιώνει τους νέους και τους υφιστάμενους franchisee, ώστε να διαχειριστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την επένδυσή τους.
Ποια είναι τα κριτήρια που θα πρέπει να πληροί ο νέος συνεργάτης σας;
Η ικανότητα να επικοινωνεί αποτελεσματικά με το προσωπικό και τους πελάτες είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησης. Επιπλέον, ο franchisee πρέπει να είναι ικανός να οργανώνει τον χρόνο του αποτελεσματικά, για να ανταποκριθεί στις καθημερινές ανάγκες της επιχείρησής του. Ο νέος franchisee πρέπει να είναι αυτόνομος για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης, να είναι ευέλικτος και έτοιμος να προσαρμοστεί στις αλλαγές και τις απαιτήσεις της αγοράς. Αυτά τα χαρακτηριστικά βοηθούν να διασφαλιστεί η επιτυχία του franchisee και να διατηρηθεί μια θετική και αποτελεσματική συνεργασία με τον franchisor.