«Ο σημερινός καταναλωτής αναζητά μια βελτιωμένη αγοραστική εμπειρία, αξιοποιώντας ψηφιακά και φυσικά κανάλια» | Θάνος Σκαφτούρας, NOVA
Στη σύγχρονη εποχή, όπου η τεχνολογία διαμορφώνει τις καθημερινές διαπροσωπικές μας σχέσεις, αλληλεπιδράσεις και εμπειρίες, η ανάγκη της οργανικής ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στις επιχειρήσεις είναι επιτακτική. Το σύστημα franchise της NOVA, πρωτοπόρος σε αυτό το εξελισσόμενο τοπίο, επιτυγχάνει την ισορροπία μεταξύ φυσικού και εικονικού στοιχείου στις υπηρεσίες της, στοχεύοντας σε μια κορυφαία εμπειρία εξυπηρέτησης.
Ο Θάνος Σκαφτούρας, υπεύθυνος ανάπτυξης της NOVA, μοιράζεται στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS τις βασικές αρχές που διέπουν το δίκτυο και καθορίζουν την επιτυχία της NOVA στη σύγχρονη αγορά. Εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο η στρατηγική του δικτύου βασίζεται στην οξυδερκή κατανόηση των αναγκών και των προτιμήσεων του σύγχρονου καταναλωτή, καθώς και στον επιδέξιο χειρισμό της δυναμικής της σχέσης μεταξύ franchisor και franchisee. Μέσα από τη σύμπλευση τεχνολογίας, εξυπηρέτησης και βιωσιμότητας, το δίκτυο franchise NOVA διακρίνεται στο ανταγωνιστικό πεδίο των υπηρεσιών.
Ο Θάνος Σκαφτούρας εμβαθύνει περαιτέρω όσον αφορά την ανάδειξη του δικτύου ως GOLD WINNER FRANCHISOR SOCIAL RESPONSIBILITY: «Η επιβράβευση στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS αποτελεί ξεχωριστή τιμή καθώς αναδεικνύει και επιστεγάζει την σκληρή δουλειά και προσπάθεια τόσο σε προσωπικό επίπεδο αλλά και σε ομαδικό που είναι εχέγγυα για να πέτυχουμε τέτοιες σημαντικές διακρίσεις».
Ποιος είναι κατά τη γνώμη σας, ο ρόλος της τεχνολογίας σε ένα σύγχρονο δίκτυο και πώς επιτυγχάνεται η σταδιακή εφαρμογή σε ένα ήδη εδραιωμένο δίκτυο;
Τα φυσικά καταστήματα παραμένουν στο επίκεντρο των καταναλωτών και συνεχίζουν να αποτελούν την πρώτη τους επιλογή. Πρέπει όμως να εξελιχθούν και να εφαρμόσουν νέους τρόπους λειτουργίας ώστε να απευθύνονται τόσο στους πελάτες που τα επισκέπτονται, όσo και στο σύνολο των πελατών που επιλέγουν απομακρυσμένη εξυπηρέτηση.
Ο συνδυασμός του φυσικού καταστήματος με τον ψηφιακό κόσμο – είτε μέσω των Social Media των e-shops η και εξελιγμένων πλατφορμών μέσω των οποίων έρχεται σε επαφή το κατάστημα με τον πελάτη, το λεγόμενο Phygital είναι η φυσική εξέλιξη της εμπειρίας εξυπηρέτησης. Όλα τα σημεία να αποδίδουν την ίδια εμπειρία στον καταναλωτή.
Τι είναι αυτό που ζητά ο σύγχρονος καταναλωτής;
Πλέον, οι καταναλωτές απαιτούν βελτιωμένη αγοραστική εμπειρία και να μπορούν να αξιοποιούν ολοένα και περισσότερο ένα συνδυασμό διαθέσιμων ψηφιακών και φυσικών καναλιών για να βρουν το προϊόν που επιθυμούν στην καλύτερη δυνατή ποιότητα και τιμή. Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών ξεκινά το ταξίδι τους online με μια πρώτη διαδικτυακή έρευνα και σύγκριση των τιμών και καταλήγουν να πραγματοποιούν τις αγορές τους σε φυσικό κατάστημα.
Το δίκτυο franchise NOVA με δομημένα συστήματα, εκπαίδευση και συνεχή εξέλιξη στις σύγχρονες ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις των franchisees
Οι καταναλωτές είναι εξαιρετικά ενημερωμένοι καθώς έχουν πρόσβαση σε πολύ μεγάλο όγκο πληροφοριών και επίσης έχουν πληθώρα επιλογών. Κατά επέκταση το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης καθώς επίσης και η προτεραιότητα στις ανάγκες του καταναλωτή του αποτελούν προτεραιότητα διότι του εξασφαλίζουν ασφάλεια και ευελιξία. Για αυτό τον λόγο οι πελάτες επιλέγουν εταιρίες που είναι τεχνολογικά πρωτοποριακές και φιλικές απέναντι στους πελάτες της.
Επιπλέον, ο καταναλωτής να έχει αναπτύξει και περιβαλλοντική συνείδηση και απαιτεί από τις επιχειρήσεις να κάνουν βήματα μείωσης του αποτυπώματος άνθρακα αλλά να συμμετέχουν και ενεργά στην προστασία του περιβάλλοντος.
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά και οι ανάγκες του σύγχρονου franchisee και με ποιον τρόπο το δίκτυο franchise NOVA ανταποκρίνεται σε αυτές;
Ένα Franchise για είναι πετυχημένο πρέπει να διέπεται από:
- δομημένο σύστημα λειτουργίας για να λαμβάνει κάθε φορά το ίδιο υψηλό επίπεδο εμπειρίας ανεξαρτήτως σημείου-πόλης-καταστήματος
- αποδοτικό business plan για τον franchisee ώστε να του εξασφαλίζει βιωσιμότητα και ευελιξία κινήσεων
Η Nova προσφέρει:
Ανάπτυξη:
- Προσφέρουμε τα απαραίτητα συστήματα εκπαίδευσης, on site και με συνεχή παρακολούθηση ώστε να κατανοήσουν νέοι franchisees πώς να αναπτύξουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να βελτιώσουν και να λειτουργήσουν επιτυχώς το επιχειρηματικό τους μοντέλο.
- Ταυτόχρονα παρακολουθούμε και καθοδηγούμε τους Franchisees για να επιτευχθούν στόχοι τους και μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους
Υποστήριξη και συνεχής βελτίωση επιχειρηματικού μοντέλου:
- Η υποστήριξη σε ένα Franchisee παρέχεται σε διάφορα επίπεδα, και αυτό αφορά στη συνεχή εκπαίδευση γύρω από τη λειτουργία ,το Business Focus , τις διαδικασίες, αλλά και την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών.
- Η NOVA εξελίσσεται συνεχώς για να βρίσκεται μπροστά από τον ανταγωνισμό και να παραμένει εστιασμένη στο Customer Experience.
Αναγνωρισμένο brand με συνεχή παρουσία και 360⁰ διαφημιστική κάλυψη:
- Παρέχουμε δοκιμασμένα στο χρόνο συστήματα που εστιάζουν στις ανάγκες των πελατών. Επενδύουμε και σχεδιάζουμε τις καλύτερες υπηρεσίες στην καλύτερη τιμή.
- Παρέχουμε πλήρη και all around 360 διαφημιστική κάλυψη που εστιάζει στις ανάγκες του πελάτη
Δίκτυο καταστημάτων:
- Αναλύουμε σχεδιάζουμε και βρίσκουμε το ιδανικό κατάστημα τόσο σε σχέση με τον ανταγωνισμό όσο και σε σχέση με τους άλλους Franchisees ώστε να υπάρχει βιωσιμότητα και κέρδος.
Ταυτόχρονα όμως αναγνωρίζουμε ότι τα χαρακτηριστικά ενός επιτυχημένου Franchisee είναι:
- Η προσωπική παρουσία του Συνεργάτη στο κατάστημα για να παρακολουθεί και προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον πελάτη.
- Οι Συνεργάτες θα πρέπει να κατέχουν επιχειρηματικές δεξιότητες, τις οποίες έχουν αναπτύξει με το πέρασμα των χρόνων μέσω επαγγελματικών και προσωπικών εμπειριών.
- Έντονη διάθεση εξωστρέφειας και πάθος για την δουλειά.
Ποια είναι τα κριτήρια που θα πρέπει να πληροί ο νέος συνεργάτης της NOVA;
Να ενστερνίζεται και να εφαρμόζει το εταιρικό σύστημα αρχών και διαδικασιών, να είναι συνεπής και να ενισχύει την ομαδικότητα, να δείχνει πρωτοβουλία και δυναμική αυτενέργεια, να έχει διάθεση για συνεχή εξέλιξη-ανάπτυξη.
Τέλος, θα θέλαμε ένα σχόλιο για τη βράβευσή σας ως GOLD WINNER FRANCHISOR SOCIAL RESPONSIBILITY.
Η επιβράβευση στα Franchise success award αποτελεί ξεχωριστή τιμή καθώς αναδεικνύει και επιστεγάζει την σκληρή δουλειά και προσπάθεια τόσο σε προσωπικό επίπεδο αλλά και σε ομαδικό που είναι εχέγγυα για να πέτυχουμε τέτοιες σημαντικές διακρίσεις.